Kdo je to látková poradkyně?

Látková poradkyně:

  • je akční žena, většinou maminka, která má zkušenosti s používáním látkových plen a tyto zkušenosti předává dál.
  • radí, pomáhá a vysvětluje rodičům, jaké přínosy pro ně a jejich děťátko bude mít používání látkových plen
  • radí rodičům s výběrem vhodných plenek, případně sestavuje sadu na míru dané rodině
  • může být tzv. nezávislá (tedy nezastupující žádnou konkrétní značku), nebo pracovat pro konkrétní značku látkových plen

Látková poradkyně Bamboolik:

  • pracuje pro českého výrobce látkových plen Bamboolik, za svou činnost je odměňována částečně provizí z prodeje, částečně poplatkem za své služby zákazníkovi dle vlastní sazby
  • má k dispozici systém průběžného vzdělávání a praktických tréninků, stejně jako podporu celého týmu
  • podílí se na neustálém zlepšování stávajících a vývoji nových produktů
  • je vázána Etickým kodexem
  • není vázána povinností prodávat jen jednu značku - pokud uzná za vhodné pro danou rodinu, sestavuje sadu na míru i napříč značkami

Více se dozvíte v našem článku Co můžete chtít a očekávat od látkové poradkyně!



Jak pracuje látková poradkyně?

Způsob práce každé látkové poradkyně je odlišný, stejně jako se od sebe lišíme navzájem. Každá jsme jiná, spojuje nás však přesvědčení, že pro sebe i své děti dokážeme tvořit lepší svět - a že součástí tohoto zlepšování je šíření myšlenky moderních látkových plen. Proto najdete i v naší práci společné prvky. Co tedy děláme?

  • osvětové prezentace pro veřejnost
  • placené i neplacené kurzy
  • individuální prezentace pro jednu maminku (rodinu) nebo malou skupinku
  • pomoc s výběrem výbavičky, případně sestavování sady na míru (přesně podle potřeb konkrétní rodiny, s možností výběru barevných vzorů dle Vašeho vkusu)
  • je možné i vyřízení objednávky pro zákazníka včetně dopravy až domů
  • poprodejní servis (pomocná ruka kdykoli později, pokud je třeba poradit, ukázat, pomoci - včetně např. porady po telefonu nebo praktické konzultace přebalování přímo na miminku)
  • Pomoc s vyřízením případné reklamace zboží

Jak probíhá návštěva látkové poradkyně?

Záleží čistě na Vás. Po dohodě se můžete setkat u poradkyně, u Vás doma nebo kdekoliv jinde. Poradkyně má k dispozici Bamboolikův sortiment, ráda Vám vše předvede, nechá si osahat, vyzkoušet, zodpoví všechny Vaše dotazy a pokud budete mít zájem, můžete si u ní zboží přímo zakoupit nebo objednat.

Některé poradkyně nabízejí své konzultace zdarma, jiné s poplatkem za poradenství. Sazbu si každá poradkyně určuje sama, záleží vždy na vaší společné dohodě.

Samozřejmostí je pro nás i "poprodejní servis". Mnohé naše zákaznice si svou látkovou poradkyni tak oblíbí, že zůstanou v dlouhodobém kontaktu, mají ji v podstatě jako takového "přítele na telefonu", kterému mohou kdykoli zavolat s žádostí o radu. Je nám jasné, že spousta otázek Vás napadne až při užívání plenek. Proto jsme tu pro Vás kdykoli, vše klidně vysvětlíme několikrát, poradíme jak o plenky pečovat, jak je upravit, když Vám miminko poporoste, zkrátka vymyslíme řešení šité Vám na míru.

Co tedy znamená "mít svou látkovou poradkyni", se dozvíte ve stejnojmenném článku.



Etický kodex látkových poradkyň Bamboolik

1. Vždy dáváme jasně najevo, že jsme látkové poradkyně Bamboolika, ne "anonymní nezaujatá maminka".

2. Primárně nehovoříme o konkurenčních značkách plen. Pokud nás ale o názor někdo požádá, mluvíme co nejobjektivněji, nevymezujeme se vůči jiným značkám výrazně negativně. Vše má své klady a zápory.

3. Mylné informace o negativech našich plenek vyvracíme příklady z praxe, ukázkou, fotografií, recenzí našich zákazníků.

4. Vysvětlujeme rozdíl mezi nekvalitními plenkami (většinou čínského původu) a kvalitními produkty. Stavíme na kvalitě a vhodnosti pro miminka (nejen atesty na všechny materiály, ale i testování na vlastních dětech apod.).

5. Pokud se setkáme se stížnostmi na naše produkty, nesnažíme se je přejít nebo zamluvit. Naopak se se zákaznicí spojíme, zjistíme co nejpřesněji, v čem je problém, a snažíme se pomoci. Někdy stačí k nápravě vysvětlení, jak produkt správně používat (použít správně patentky na zmenšování, nebát se kalhotky utáhnout, neprat v mýdle apod.), jindy se problém velmi rychle vyřeší reklamací, se kterou mamince pomůžeme.

6. Celkově působíme vstřícně a otevřeně, a to nejen vůči pozitivním reakcím, ale i k těm negativním. Názory a postoje našich zákazníků nám pomáhají neustále se zlepšovat a posunout se zase dál.

7. Na internetu, facebookových fórech ani jinde na veřejnosti nevstupujeme do konfliktů se zastánci jiných řešení. Jsme-li osloveny nebo je-li to třeba, klidně a jasně sdělíme svůj názor, v konfliktní debatě nadále nepokračujeme.

8. Zákazníky nikdy nenutíme k nákupu. Naším hlavním úkolem je pomáhat. Děláme vše tak, jak nejlépe dovedeme, a věříme, že naši zákazníci rádi využijí servis, který jim nabízíme, včetně pořízení výbavičky.